„Duša zlatne zemlje" više ne predstavlja samo Novu Gradišku i Slavoniju, već predstavlja cijelu Hrvatsku na međunarodnoj sceni i ostvaruje uspjehe između 800 do 1000 konkurenata iz cijeloga svijeta.
NOVA GRADIŠKA-
Nakon što je probio led pobjedom na Međunarodnom festivalu u Zagrebu, Alen Kocić, sa spotom „Duša zlatne
zemlje", niže uspjeh za uspjehom po inozemnim filmskim festivalima u
kategoriji turističkog filma do sedam minuta te tako promovira Slavoniju i Novu
Gradišku, piše novagradiska.hr
„Golden eagle 2013." naziv je nagrade za najbolji
umjetnički dojam koju je krajem rujna osvojio u Bukureštu (Rumunjska). Zatim je
uslijedila druga nagrada u kategoriji ruralnog turizma na festivalu „Art tour" 2013. u Barcelosu (Portugalu).
„Duša Zlatne zemlje" također je uvrštena u
program na festivalima u Baku (Azerbejdžan) i Rio de Janeru (Brazil).
Program je bio velik i zanimljiv, ali vrlo opušten.
Pun humora i šala. Osjećali smo se kao kod kuće. Hvala Ministarstvu kulture na
pomoći i zrakoplovnim kartama za Portugal te našem Gradonačelniku Željku Bigoviću i Dinki Matijević (TZGNG) na pomoći i poklonima za domaćine i
organizatore festivala, kaže Alen Kocić - Koc.
„Duša zlatne zemlje" više ne predstavlja samo
Novu Gradišku i Slavoniju, već predstavlja cijelu Hrvatsku na međunarodnoj
sceni i ostvaruje uspjehe između 800 do 1000 konkurenata iz cijeloga svijeta.
Dokaz da se voljom i ustrajnošću mogu napraviti velike
stvari pokazatelj je upravo ovaj spot, tj. njegov autor koji je, s uistinu
skromnim sredstvima, napravio uradak koji ga je proslavio na međunarodnoj
sceni.
Vrhunac filmskih ostvarenja u organizaciji CIFFT
organizacije (International Committee of TourismFilm Festivals) dogodit će se na završnom festivalu u Beču, na kojem
će se dodjeljivati Grand prix. Možda će upravo
Kocićev film ući u konkurenciju.