BRISEL / ZAGREB / SLAVONSKI BROD - Europska komisija je Hrvatskoj odobrila financiranje 15 prometnih projekata u ukupnoj vrijednosti od gotovo 91 milijun eura od čega bespovratna sredstva iznose 72,2 milijuna eura, priopćilo je u petak Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture.
Jedan od projekata koji je odobren jeste 'Unaprjeđenje i razvoj terminala za prihvat opasnog tereta u riječnoj luci Slavonski Brod'.
Tragom te informacije kontaktirali smo Marijana Jurića, čovjeka koji je osmislio i pokrenuo sve procese oko Luke Brod te ih, kao direktor te tvrtke na kraju Grada, sukladno raznim kapacitetima, i realizira. Posebno nas je interesiralo na što se odnosi informacija o 'razvoju terminala za prihvat opasnog tereta'?
- Nakon mukotrpnog dugogodišnjeg rada i lobiranja u institucijama Hrvatske i Europe kako bismo nadležne uvjerili u opravdanost razvoja našeg projekta Luka Brod, konačno, dočekali smo informaciju da nam je odobreno 11 milijuna eura. Sukladno kandidiranim projektima, ta sredstva bit će utrošena za izgradnju Vertikalne obale u dužini od 250 m; Željezničke pruge i cestovnu infrastrukturu; Ro-la terminal za ukrcaj kamiona na željeznicu; Izgradnju zgrade za carinu, policiju, inspekcije, kapetaniju, špedicije; Otvorena i zatvorena skladišta; Kontejnerski terminal; Pakirnice i sortirnice robe; Kupovinu tri dizalice; Radionice za popravke i održavanje kontejnera...
Informacija koju i sami imamo - da su sredstva odobrena - Lučka uprava još nije primila službeno. Kad informacija bude službena sazvat ćemo tiskovnu konferenciju i o svemu obavijestiti javnost. pritom, objavit ćemo i imena svih koji su pomogli u trogodišnjoj pripremi ovog ogromnog projekta.
U svemu tome jedna od najvažnijih informacija jeste da je hrvatska Vlada osigurala 80 milijuna kuna kako bi kompletan projekat bio završen te gospodarske zone općine Klakar i grada Slavonskog Broda bile u funkciji u svom punom kapacitetu, kazao je direktor Luke Brod, Marijan Jurić, ne zaboravivši poentirati kako se zaista radi i o izgradnji "terminala za prihvat opasnog tereta", ali je to stručni naziv za, u ovom slučaju najmodernije, benzinske crpke kojima će biti iz brodova primano i u brodove točeno pogonsko gorivo.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
BStipic23.06.2017. u 22:47
A što je s „brodom veličine 72 x 10,2 metra, s potpuno očišćenim potpalubljem i dobivenim certifikatom od Hrvatskog registra brodova za njegovo korištenje - trenutno usidren u Ruščici - kao riječna vrata Broda vrijedna oko sedam milijuna kuna, bit... Prikaži sve će 'ukotvljen' između četiri pilota (stupa), a ne privezan uz obalu“? I u tom projektu („Riječna porta“ odnosno „Vodena vrata“) planirani su, među ostalim, i carinarnica, i kapetanija i lučka uprava… Neće se, valjda, udvojiti ove službe… http://www.sbplus.hr/slavonski_brod/gospodarstvo/promet/u_luci_brod_igradit_ce_i_terminal_za_prihvat_opasnog_tereta_.aspx#K1
-