2311
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Dugo se brodska kazališna publika nije tako slatko i grohotom smijala kao na sinoćnjoj predstavi odigranoj u, do zadnjeg mjesta ispunjenoj, Kazališnoj dvorani., - komediji "Jedan sluga dva gospodara", zagrebačkog Satiričkog kazališta Kerempuh.
Riječ je naime o najnovijoj obradi Godlonijeva teksta "Sluga dvaju gospodara" (iz 1740-etih) u kvalitetnoj suautorskoj dramaturškoj obradi jednog od najistaknutijih suvremenih dramatičara, Richarda Beana. U prijevodu i adaptaciji Kerempuhove Dore Delbianco te režiji Vite Taufera i uz izvrsno uprizorenje poprilično brojnog tima glumaca bila je to prava, gotovo trosatna, uživancija.
Zaplet se temelji na istovremenom služenju proždrljivog harlekina dvojici gospodara, koji ne znaju jedan za drugoga, što ga dovodi u niz nemogućih situacija ispunjenih laži, prijevarama...ali sve prožeto humorom koji je bravurozno izveo Borko Perić (Frano). Predstava portretira korumpirane karaktere i sav lažni moral licemjerne malograđanštine, a majstorska izvedba cijelog tima uključuje i elemente varijetea koristeći živu svirku banda na sceni tijekom cijele predstave. Bilo je tu.
Hrvatski je kontekst komedije "Jedan sluga, dva gospodara" lokaliziran u ljetovališnu Opatiju, gdje se "bogomdani" gospodari u svojim luksuznim vilama osjećaju kao riba u vodi. Ulogu Čarlija Patka kao prevrtljivca i korumpiranog, pokvarenog političara igra Nikša Butijer, a njegovu prezgodnu kćer Ornela Vištica dok Hrvoje Kečkeš igra Čarlijevog albanskog prijatellja Envera Hotia a Anita Matić Delić i Vilim Matula uprizoruju uloge dvaju gazda...
Odličan glazbeni tim dočarao je opatijske večeri pod vodstvom Mate Matišića, autora songova i gitariste, uz pratnju glumaca/glazbenika, Ivana Đuričića (saksofon i harmonika), Luke Petrušića (bubnjevi) i vrsnog vokala, Maje Posavec. Jeli glavni lik doista gladan hrane kako bi zadovoljio animalni nagon, priželjkuje li više samopouzdanja i javnog prihvaćanja ili nešto treće, ostaje na razmišljanje gledateljima koji su, bilo kako bilo, s osmijehom na licu izlazili iz dvorane, a to je i cilj komedije.