FRANCK, Kraš, Podravka,… - sve su to neke od omiljenih marki proizvoda mnogih Hrvata. No, mnogima od njih koji ih i dalje konzumiraju čini se kako su se okusi iz djetinjstva drastično promijenili.
Nažalost, osjećaj ih ne vara i u pravu su kada to misle. Naime, Jutarnji list objavio je gornju analizu sastava nekih poznatih proizvoda koja pokazuje kako su sumnje potrošača itekako opravdane.
Sastojci i njihovi omjeri posljednjih su se desetljeća itekako mijenjali pa sad samo mislimo da kupujemo one iste Krašove ili Podravkine proizvode iz djetinjstva.
Više o tim promjenama te zašto je do njih uopće došlo, moguće je pročitati OVDJE.
Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.