NAJAVILI su iz Google-a promjene u tražilici koje će se odraziti na sadržaj koji će se prikazati pri vrhu prilikom pretraživanja pojmova i događaja.
Dosad je na njihovoj tražilici favoriziran najnoviji sadržaj vezan za određenu temu, no Google to sada želi promijeniti i na vrhu ili pri vrhu prikazati izvornu priču o određenoj temi, odnosno članak u kojem su otkrivene informacije koje "inače ne bi bile poznate". Takve nove informacije uvijek prenose i brojni drugi mediji pa se s vremenom originalni članak zagubi među mnogobrojnim rezultatima pretraživanja pa ga veliki broj ljudi uopće i ne pročita.
Google pak želi ispraviti tu 'nepravdu' kako bi novinari i mediji, koji su zaista otkrili neku priču i napisali originalni članak, dobili veću pozornost čitatelja. Također, prilikom prikazivanja rezultata pretraživanja tražilica će uvažiti i izvor, odnosno kredibilitet izvora na kojem je taj sadržaj objavljen, a koji će ovisiti o "povijesti kvalitetnog novinarskog izvještavanja", kao i nagradama koje su mediji odnosno novinari osvojili.
U podešavanju algoritma i treniranju umjetne inteligencije koji su krucijalni za prikazivanje važnog sadržaja, Google-u bi trebala pomoći globalna mreža od više od 10 tisuća ljudi koji kompaniji daju podatke o kvaliteti rezultata pretraživanja prikazanih na tražilici. Najavili su iz kompanije kako će konstantno raditi na tome da "bolje razumiju životni ciklus vijesti" kako bi korisnicima pružili važne informacije.
Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.